În cadrul Programului Comunitatea Mea - o inițiativă finanțată de Guvernul Statelor Unite și Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID), implementată de IREX cu scopul de a îmbunătăți capacitățile reprezentanților autorităților publice locale pentru a asigura o guvernare locală mai eficienta, mai transparentă și mai responsabilă față de cetățeni, angajații din cadrul Primăriei comunei Bubuieci au participat la instruirea acordată de către experții Programului privind Implementarea sistemului de control intern managerial în APL partenere.
Pe parcursul a două zile au fost discutate aspecte ale cadrului normativ în domeniu, întocmirea raportului anual privind controlul intern managerial, mediul de control, managementul performanțelor şi al riscurilor, evaluarea componentelor activități de control, întocmirea declarației de răspundere managerial etc.
Ținem să mulțumim dlui Daniel Șerban, Directorul Programului Comunitatea Mea și întregii echipe pentru oportunitatea de a beneficia de instruiri și asistență pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor publice prestate cetățenilor și practicile de management.
Comments